Wednesday, October 20, 2010

BEING TRANSFER

11 Oktober 2010
Tanggal tarikh keramat itu aku lapor diri di suatu kementerian,
Tinggallah semua kenangan selama aku bekerja 2 tahun 2 bulan di Cyberjaya.
Pasti aku akan rindu nk dengar suara boss aku...tiap bulan mesti confirm aku kene siapkan laporan untuknya. memang aku gembira dapat tukar ke Kuala Lumpur. Tapi acapkali aku bertanya pada diriku. Inikah kemahuan dan kehendakku?

Hari yang kian mendatang....
Tanpa aku sedari hari ini masuk 2 minggu aku bekerja di sini. So far ok lah. Masih merindui ofis lama. Rindu pada semua. Tuhan saja tahu perasaan aku. Aku pasrah. Aku kena teruskan kehidupan. Dulu awal pagi mesti aku dh sampai office. aku tak tau lah nk buat macamne. Dah tau ofis dekat rasa macam malas nak pergi keje. Y-NoT bangunlah dari tidurmu sayang....

Setiap hari aku dan skuter aku...aku merempit pergi keje. Aku dan skuter setiap hari bekerja isnin hingga jumaat dan tidak lupa sabtu dan ahad untuk pergi ke kelas. Ofis baru ni..semua orang sibuk dengan kerja harian masing-masing. Aku kesunyian. Terpaksa aku menyibukkan diri ku yang tak sibuk ni....Banyak benda yang kene aku belajar. Ya Allah berilah aku kekuatan agar dapat menempuhi semua ini.

AMIN...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...