Friday, August 13, 2010

EXCIDENT....OWH WHAT UNLUCKY DAY ~~~



Hati ku terluka.....pada tanggal 12 ogos 2010
Ni antara kesan luka yg aku dapat....pergh...sakitnye...hanya Tuhan Tahu...


Tanggal 12 Ogos 2010....
aduhai....aku excident....nk dijadikan cerita....aku otw perjalanan balik umah dari keje di Cyberjaya ke KL...tup tup...jalan dh la jem gilew....ujan lak tu....
so aku pun merempit la...ngan skuter kesayangan aku....tau tau je...tgh elok jek bawak...dan2 tu la ade mamat moto ni swing moto aku...geram n bengang gile seyh.....aku nmpk die ngah main sms kot...aku dh tak balance...die blah mcm tuh je....mmg xgune btul....
aku terpaksa merelakan diri aku jatuh. Apakan daya...dalam tu aku leh berpikir lagi...jalan jem..belah kanan aku ade kete...tak kan aku nk mampuih jatuh atas kete tu..tak pepasal aku melambung...s
ide belah kiri pulak ade kete tp kt blakg jauh skit...then aku pun terjatuhla tanpa kerelaan..kt side kiri....bang.....!!!!! beng...!!!! wah aku ni siap leh wat sound track la lg ek..
sume moto byk bhenti...nasib baik kete tu sempat break...aku igt...aku dh xde lagi kt dunia ni...alhamdullah syukur...aku masih hidup....berpinar kpala aku jatuh....aku bawa beg laptop...terhentak jatuh skali ngan beg laptop aku...laptop kesayangan aku...owh tidak....
ade la beberapa bro benti moto n tolong aku...papah
aku ke tepi....aku xmampu nk bawa moto aku lg...abg tu pun bw kan la aku...sampai ke klinik...g klinik ramai orang...thanks a lot to that bro...

ramai gile kt klinik air mata aku dh jatuh menitik sakit yang amat....aku benci....bencik....aku kne kuat...masih tergiat dlm telinga aku ni....kekasih hati ku...Mr.G ckp aku kene kuat...aku jatuh walau pun sakit aku tak nangis pun...dh smpi klinik aku tlalu sakit sampai air mata aku menitik...aku pasrah ngan pe yg terjadi...aku kuatkan gak semangat aku kerana Mr.G percaya aku seorang perempuan yang kuat....

al kisah kt klinik pulak ramai....aku dh register...then aku bengang gile...aku dh ckp aku xcident...then wat tak tau je...service teruk gile....duit nk...tp mcmnie ke layan patien
t...huh!!!
abg yg tlg aku tu dh balik....aku call umah tak berjawab...so aku kuatkn la gak keringat aku bw moto then sampai rumah....aduhai...pas bebuka aku pun g Hospital besar kL ngan my daddy....

Arghh.....hampeh...kene cucuk sampai 2 kali.... one for kancing gigi one one for tahan sakit...aduhai....tuhan je tau...1 week aku dapat m.c. dari doktor....setelah x-ray akhirnya...nasib baik tulang2 kaki aku tidak patah...comot dh....abeh kaki aku tak cun dh seyh....aduhai...sabar jela...pasni kne wat treatment....

kepada kengkawan diluar itu...berhati hati la dijalan raya....kadang2 kite telah bhati hati tetapi orang lain pulak tak berhati hati....so berhati hati la di jalan raya..sediakan payung sebelum hujan.. Take care evybody....




2 comments:

perewa said...

erghh..sakit tu...

Y-NoT said...

yup... sakit....

walau kini tiada sakitnya...

namun parutnya masih ada...

hahahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...