Thursday, August 6, 2009

JATUH CINTA LAGI ??? AHHH TIDAK....!!!!


adakah gurl ni lebih mudah jatuh cinta bebanding dengan boy?
apa yang pasti aku tak mcm tu....
ahaks.... in bracket (iyer ker:: :P) sambil mengenyit mata...
pe pendapat korang sume? aku pun tak tau la....
kadang2 gurl ni bile kene tinggal menangis meraung mengalahkan orang bersalin...
aku tgk yg boy if putus dgn awek die rileks jer....
ke adakah itu dimaksudkan bahawa boy kurang perasaan sayang pada gurl?
adakah sayang gurl pada boy tu lebih sgt sampai ada yang bunuh diri??
ahhh adakah salah untuk kita jatuh cinta? mengapa sukar mencari cinta sejati dikala waktu kini?
ke mana kah hilang nye cinta itu semua??
cewahhh.... bukan main lagi aku ni berdialog......
sape ade jawapan kepada semua persoalan ni??? tlg la aku..... :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...