Thursday, October 9, 2008

Aku Tercicir Bus Arini...Isk isk isk...


Arini kenapa la aku blur?? aduh....dh la terlewat bangun pagi tadi...
tau tau je dah kene tinggal bus....perghh...ke mana la plak aku nk g ni....
pe lagi...bile tau kene tinggal dengan bus je aku pun merempit la dgn bapak aku..
kwang kwang kwang...aduh...nasib baik tak melambung aku dek gaya ayah aku bw motor macam nk racing motor...hik hik hik...
akhirnya dapat gak ayah aku kejow bus yang tiap2 ari aku nek tuh...pergh...haru biru aku jadinye arini...nk g kejew bedak pun tak sempat nk letak...ahakz...tak sempat nk touch up skit..
masuk je dlm bus sume org kat dlm tu terkebil-kebil tgk aku tercungap-cungap naik bus...
bile tanya kenapa...aku jawab la "maaf saya tercicir bus, merempit kejo bus ni"
hahahaha.....abeh sume org dlm bus gelakkan aku...siot btul....malu seyh....wawawa...mmg malu..
nasib baikla sempat punch card arini....

kesimpulan...pastikan jam loceng sentiase berdetik dan mempunyai bateri...ade jam,,,tapi bateri tak de pun tak le pakai...ape ape pun aku dtg ke opis arini dgn wajah natural and blur-blur...
chiouszzz....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...