Monday, October 6, 2008



6ixth Sense - Tanpa


Resah yang ku

Ubah dalam kata

Melukiskan kesunyian

Tanpa engkau aku tak mengerti
Meski

Pagi itu menatapi

Akan sunyi tanpamu

Menemani aku sepi

Chorus :
* Tanpa..

Cintamu aku resah

Tanpa..

Kasihmu aku hampa

Tanpa..

Dirimu aku mati

hohooho…
(ulang chorus x2)


Kini benar-benarku rasakan

Dalam benuk hatiku tanpamu

Ku tak mengerti

Takut

Takut jauh dari dirimu

Kan kau tinggalkan aku sendiri

Tanpamu ku mati

hohoohoo…


Resah yang ku

Ubah dalam kata

Melukiskan kesunyian

Tanpa engkau aku tak mengerti
(ulang chorus x2)

4 comments:

Mr.Kyrul said...

Mmg best lirik lagu 6th Sense nie.. : )

Y-NoT said...

yup...i really luv this song...
the lyric mmg btul2 meaning...
wawawawa.....

Mr.Kyrul said...

Nie mesti tgh hangat bercinta.. HUHUHUU!!

Y-NoT said...

bukan hangat bercinta la en. krulez sayang oii...bukan tgh hangat bercinta...tapi tengah hangit...hangus..hancur...bercinta. itu semua hanya kenangan saje...
wawawaawa.....kan ku bina kehidupan baru...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...